Orkade inte skriva ett inlägg i går, det var för varmt och så va jag för trött! Men då kommer det väl två inlägg om temabloggning idag då…

Min dag igår:

Försov mig, hann inte äta någon frukost, drack typ bara ett glas vatten, sen var det dags för en lång skoldag från åtta till fyra…hände inget speciellt förutom att det var jättevarmt hela dagen. La mig och sola, somnade vilket var jätteskönt!!!! Sen skulle vi ha någon ”grillgrej” med klassen och de va faktiskt riktigt kul, men det blev jobbigt med alla myggor som kom. Har fått ett par myggbett som kliar över hela kroppen. Väl hemma tog jag en lång och kall dusch, så underbart skönt! Kasta mig i sängen och satte på en härlig film! Somnade i mitten av den, men men. Måste tillbaka till svenskan nu som är jätte tråkig!

Ses.

Kommentera är du gullig! :D